Baner Znajdki

piątek, 20 czerwca 2014

Przerwa



Drodzy Czytelnicy!

Bardzo Was przepraszam za taką ciszę na blogu i ogromnie Wam dziękuję za liczne maile, wiadomości i słowa wsparcia. Byliście dla mnie wielką podporą w tym trudnym momencie. Chyba nigdy nie otrzymałam na raz tylu miłych listów! Niezwykle mi miło, że podzieliliście się ze mną swoimi przeżyciami, historiami i dodawaliście mi otuchy. Chyba nikt nie ma tak wspaniałych Czytelników jak ja! 

Powoli już wracam do siebie. Zdecydowałam się jednak wyjechać na tygodniowy urlop, żeby odpocząć i poukładać sobie wszystko w głowie. Kiedy wrócę, od początku lipca Astrodziennik również wraca, i to pełną parą. Odsunęłam na razie na boczny tor pracę zawodową, będę się więc koncentrować głównie na astrologii, dzięki czemu wreszcie uda mi się nadrobić zaległości w Waszych horoskopach i ponownie ożywić tę stronę.

Na czas tej krótkiej przerwy wspomnę tylko, że już jutro, w sobotę 21 czerwca, Słońce wejdzie do znaku Raka rozpoczynając astronomiczne lato. Z końcem przyszłego tygodnia, w piątek 27 czerwca, czeka nas natomiast Nów Księżyca w Raku. Będzie to bardzo emocjonalny czas, będziemy wrażliwi, będziemy szczególnie dbali i troszczyli się o naszych bliskich, chętnie spędzimy czas z rodziną. Ten Nów będzie dla nas szansą na swoisty emocjonalny „reset” – oczyszczenie, odnowienie naszych emocji, zrzucenie ze swoich barków ciążących nam trudnych uczuć. Bardzo liczę na ten Nów, może pozwoli mi lżej się poczuć i wrócić do Was „odnowioną”? Znak Raka to znak żeński, włada nim Księżyc symbolizujący kobiecość – dla nas wszystkich to sygnał, abyśmy teraz bardziej zwrócili uwagę na kobiecą stronę naszej osobowości, uhonorowali żeński pierwiastek naszej osobowości. 

Do usłyszenia 1 lipca!

1 komentarz:

  1. jeszcze jeden dzień,......tuptam z niecierpliwości tup tup tup ;)

    OdpowiedzUsuń