Baner Znajdki

środa, 8 maja 2013

Środa, 8 maja 2013


Dziś Księżyc kończy swoją wędrówkę przez znak Barana.

Po 2:00 w nocy Merkury w Byku „dogonił” Marsa i utworzył z nim koniunkcję. Jak pisałam już wczoraj, to dość kłótliwy i konfliktowy aspekt, który jednak przynosi energię intelektualną, tak potrzebną od rana polskim maturzystom.

Rano, przed 9:00, Księżyc utworzy półsektyl z Wenus w Byku przynosząc nam harmonijne relacje z innymi ludźmi. Tranzyt może też sprzyjać pewnemu rozleniwieniu, może więc być trudno dziś wygrzebać się z domu do pracy.

Parę minut po południu Księżyc opuści energiczny znak Barana i wejdzie do statecznego znaku Byka. Przez najbliższe dwa dni będziemy bardziej opanowani, chętniej będziemy spędzali czas w ładnym otoczeniu, miłym towarzystwie i przy dobrym jedzeniu. Niektórzy mogę wykazywać się teraz wyjątkowym uporem, inni bardziej niż zwykle dbać będą o sprawy materialne. Byczą energię odczuwamy teraz szczególnie silnie, ponieważ w znaku Byka oprócz Księżyca przebywają jeszcze Słońce, Merkury, Wenus i Mars, wszystkie tzw. planety osobiste, wpływające na nasze drobne, prywatne sprawy w życiu codziennym.

Większość dnia minie nam w takiej spokojnej byczej atmosferze. Wieczorem, po 22:00, Księżyc utworzy sekstyl do Neptuna w Rybach, zwiększając naszą wrażliwość na uczucia innych i budząc w nas chęć pomocy.

Udanej środy!


PS. Bardzo dziękuję wszystkim moim Czytelnikom, którzy zdecydowali się do mnie napisać w sprawie zaćmienia. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam poznać niektórych z Was i jestem bardzo wdzięczna za wszystkie ciepłe słowa! Mam nadzieję, że moje wskazówki okażą się chociaż trochę przydatne. Jednocześnie też zachęcam wszystkich do zamawiania horoskopów indywidualnych. Są naprawdę niedrogie, a jak twierdzą moi Czytelnicy, którzy już je zamówili – warte uwagi. 

Chciałabym też poprosić Panią Adrianę, która wczoraj pisała do mnie w sprawie zaćmienia, o ponowny kontakt (może z innego adresu mailowego?) Mail z odpowiedzią wysłany do Pani wraca do mnie z informacją o niemożliwości dostarczenia do adresata…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz